čtvrtek 23. srpna 2012

review., 0.1

Miss sporty: Pump Up Lash Booster


To že je od Miss sporty, neznamená že je špatná. Tuhle značku mám ráda, protože věci od ní nejsou drahé, ale přijdou mi i celkem kvalitní. Teď si nemůžu moc dovolit dražší, šetříme na foťáček :).
V drogerii mě zaujala na první pohled, když jsem se podívala na kartáček, hned jsem jí kupovala.
Kartáček nepřenáší žádné kousky, ani moc řasenky, bez problémů. Jedna věc, co mi vadí je to, že po více vrstvách začne řasy slepovat. Když dáte ale méně vrstev, třeba 4, je to akorát ;)

btw. když brečíte, nezačne se nijak extrémně roztékat a celkem i vydrží..to ale neznamená že máte brečet, takže to nezkoušejte! :)




shrnutí

www.fruit-world.blog.cz cena
www.fruit-world.blog.cz hezky zvýrazní oči
www.fruit-world.blog.cz neroztéká se

www.fruit-world.blog.cz po více vrstvách slepování řas

hodnocení
body., 9 z 10

cena
89,90 ,- (drogerie dm)

Žádné komentáře:

Okomentovat