neděle 26. srpna 2012

Klanie, Lui, Klára?

Klára Hurtlová, Klanie, Lui..jak chcete.

Za měsíc 15tiletá holka žijící v Praze se rozhodla, že si zas založí blog. Blog o svých řečičkách, které jí pomáhají odvést problémy, o módě, o fotografování, o tanci, o všem. Chodím na gymnázium, tento rok jdu do kvinty, neboli do prváku.

Nejčastěji tu najdete asi moje fotky, protože mám v plánu být fotograf..velmi slavný, úspěšný a uznávaný fotograf samozřejmě! :D..nejspíš jen sen, ale zatím se daří.

Miluju tanec. Teď o prázdninách jsem byla na TBH, tanecbezhranic.cz :) Bylo to skvělý..tenhle rok právě začínám chodit do výběrovky..:) Nedá se říct co přesně tancuju za styl, správný tanečník má ovládat co nejvíce stylů. Já tančím něco jako jazz, moderna, contemporary..teď na tbh jsem tančila i hip hop a street jazz..noo, není to pro mě, já jsem spíš na tu klasiku, ale tak..:D)

choreografie od Florence Meregalli :)

tolik ke mě..budu ráda když jsem budete chodit častěji, já zas budu chodit k vám! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat